Callshop'un Türkçe karşılığı, arama kabinidir. Callshop'lar daha çok turistik bölgelerde yaygındır ve fatura ödeme sektörü ile özdeşlemiştir. Telefon görüşmelerindeki fiyat uygunluğu, acil ihtiyaç anında pratik çözüm olması, telefon kullanmak istemeyen abonelerin ihtiyacını karşılaması, callshopların tercih edilmesini sağlamaktadır.
Callshop hizmeti vermek isteyen müşterilerimizin, tahmini müşteri potansiyeli belirlenir. Bu potansiyele göre donanım seçimi yapılır. Gerekli kurulum ve kablolama yapıldıktan sonra, Maxiphone hesabı açılır. Hesap takibi, kâr/zarar ve maliyet hesaplama konusunda sistem eğitimi verilir. Callshop çalışma sistemi ön ödemeli olarak yapılmaktadır. Müşteri istediği miktarda bakiyeyi sisteme yükletir, o kredi bakiyesi kadar görüştürme yapabilir. Bakiye bittiği zaman sistem otomatik olarak kesilmektedir. Bu sebeple kredi bakiyesi bitmeden yükleme yaptırılmalıdır.
Kredi bakiyesi, Maxiphone müşteri temsilcileri tarafından takip edilip yüklenmektedir. İki farklı yolla kredi bakiyesi yükletile bilir, Banka havalesi ya da EFT yolu ile para aktarılıp, kredi yüklenir; Sistemimizdeki "Sanal POS" entegresiyle kredi kartı ile para aktarılır ve sistem bakiyeyi otomatik olarak yükler
Callshop hizmeti, ADSL alt yapısı ile sağlanmaktadır. Bağlantı bandı, çalışılacak kabin sayısına göre değişiklik gösterir. 2 veya 4 kabin ile çalışacak müşterimiz için, NETLimitsiz 8MBit bağlantı yeterli gelmektedir. Çalışılacak kabin sayısına göre Voip cihazı ve gösterge seçenekleri belirlenir. Gerekli kablolama işlemlerinden sonra callshop faal hale getirilir.